Járok kelek a világban: időben és térben, közben rajzolok és írkálok.

pepita ceruza

pepita ceruza

KÁVÉHÁZ

2013. március 14. - pepita ceruza

Életemben egyszer voltam ott.

Fiatalok voltunk, és egy angol vendég diákkal besétáltunk, keresztül a termen, és én bámultam a pompát. Egy pincér, már nem emlékszem milyen hangsúllyal(vajon készségeskedő volt, vagy látta, hogy csak két csóró gyerek?) megkérdezte, hogy segíthet-e.

"No"-válaszolta az angol srác könnyedén, szinte hányavetin, miközben én szorongva ámultam ezen a stíluson, "only tourism".

Azóta se voltam bévül, és, ha ő nincs ott, akkor se mertem volna.

Hungáriának hívták akkoriban, nem New Yorknak...

A kávéházat.

New York  egyre messzebb kerül tőlem.

Mind a kettő.

A bejegyzés trackback címe:

https://pepitaceruza.blog.hu/api/trackback/id/tr875076895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása